جستجو در سایت عاشقانه | وبلاگ عاشقانه | پست احساسی | عکس عاشقانه | ک:

×

تبلیغات

نویسنده : گل چت بازدید :901
پست عاشقانه اینستاگرام

تاريخ ارسال: ساعت:
دیدگاه ها:نظرات(1)
پست عاشقانه اینستاگرام

فدای تو مرد من !!!

میدونی آقا !؟

خیلی حس قشنگیه !

یکی بشه محرم دلت !

یکی که تو مشکلات محرم دلت بشه !

مرد من !

این حس ناب را مدیون تو ام ...

عکس عاشقانه اینستاگرام

 

***

 

زندگی من از روزی آغاز شد که دل به تو دادم

عکس عاشقانه پروفایل اینستاگرام

***

 

تو دقیقا همون یک نفری هستی که دلم میخواد به پاش پیر بشم

پست عاشقانه اینستاگرام

***

 

تو چون من ساده بودی !!!

عشق در میان منو تو پیچیده شد ...

کپشن عاشقانه اینستاگرام

 

***

 

اگر با احساس وارد رابطه ای شدی

و با منطق همان رابطه را خاتمه دادی

بدان پست ترین آدم زمینی

عکس عاشقانه اینستاگرام غمگین

***

 

دلتنگ که باشی

یک تشابه اسمی هم داغونت میکنه !!!

چه برسه اسم خودشو بشنوی

 

عکس عاشقانه دلتنگی

مشاهده تگ ها:
بخش نظرات
این نظر توسط مد المپیاد در تاریخ 1399/01/25 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

مد المپیاد گفته:

عالی بود


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 9
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 6
بازدید دیروز بازدید دیروز : 8
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 7
بازدید هفته بازدید هفته : 147
بازدید ماه بازدید ماه : 45
بازدید سال بازدید سال : 827
بازدید کلی بازدید کلی : 32,928

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.140.186.201
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد